Sunday 25 March 2007

::hoMesiCK::

wargh..dah lama xhomesick..huhu...
skang dah homesiCk..wargh..ingt mami+baba...huhu..
diorg dah janji nk dtg..tp xjdi..coz baba bz minggu cti sekolah tuh..agak frust lah..
ms tuh dah lah slalu sakit...skang ni gg prasan sakit gg dah semakin sakit..bkn sakit biasa2..ari tuh smpai nangis gler..rumate xkisah gg sakit pon..gpon ms tuh julia xder dlm bilik..dia balik umah..slalu ada dia..ada jue pon xguna..ppuan tuh slalu skit kan ati aku..tensen tol..apa ingt kene ikut kata dia jer ker..??i knoe she cute..durh..!!!is she cute..huhu..how bad me..huhu...siot jer...
dia dhlah pasan nak mampos..i really hate her sumtimes..dunt knoe why..since last sem..mesti xkene angin n aku..sumtimes nk nangis bila cr dia ckp n aku..kasar giler..ari tuh balik umah dia..gieler jauh...dr kul 6 naik bus..smpai dkt kul 10...siot jer..klu aku tau..xder lah aku blik umah dia...penat gler..dia dah tau aku sakit..tp leh plak ajak aku blik umah dia..dia ckp xjauh..huhu...

huhu...tingin nak jumpa mami+baba..jeles saper yg parents diorg dkt cnie...huhu..everytyme sakit..slalu ingt mami..klu mami ada kan sng...bleh dia urut..tp bila dah sorg2..agak seksa gak...
sedih gak arr bila dah t'lampau sakit..baba xder..huhu...bila lah diorg nk dtg cnie...huish..xder ker cuti panjang2..bleh balik umah...wargh..nak balik umah..i hate when i have this feeling...huhuu....dah lah nangis gg!!!!!!....huhu...loSER me!!!!!!........gg study lah my deaR....!!!!!!!

No comments: