Tuesday 27 March 2007

WEEk...

huhu..naper lah n minggu ni bnyk sgt problem...penat..im become so stress..!!!...with study...frenz..rumate..life..wargh!!!!...
xtau lah apa dh jadi n aku..ari ni pon sma..dia,J buat lagi prangai bengong tuh kat aku..apa dia ingt dia hebat sgt la...xper2..dr last sem lagi aku sbr..aku xpenah ungkit pon psl dia dah buat kat aku...dgn cr dia tegor aku..cr dia tengking aku..xleh ckp leklok ker..??ingt org nie apa..?hamba dia...ske ati dia lak tuh..aku xtau dia ada prasaan perikemanusiaan ker x..slalu sshkan org lain..xkn dia xleh buat sndiri kot..ada tgn..ada kaki..buat lah sendiri..suh aku jgk..

si sorg lagi pon sma..2 kali 5 jer n dia tuh..arap jer muka cun..pergh prangai..???xyah ckp lah..ske ati dia mainkan prasaan org..aku dh xtau bper ramai laki yg dia gunakan..itu smua sbb kepentingan dia sndiri...y ppl nowadays selfish eh..??naper diorg xpk psl prasaan org lain..?ssh bila dh bnyk knl ppl...

all i can do..is juz think +ve...buat apa kita buat blik kat dia..biar lah n diri dia..yg penting skrang nie aku..aku yg main pranan dlm hal nie...klu aku pon amik hati n dia...lagi b'tmbh trok...

smlm dia mrh aku psl roti cnai..naper bg kat sorg lg J2...coz J2 nie pegi tdo bilik lain..mslhnya dia xbtau lah plak aku...yg dia pon ada share dlm roti cnai aku beli tuh..dia pesan murtabak...bukan roti telor..saper suh xckp..aku mna tau..yg pling xthn..dia marah..
ok fine..klu nk tgor..aku xksh..tp dia naikkan suara dia..ya allah..ms tuh aku rs air mata aku pon cm nk jtuh..tp aku thn jer..biar lah..buat xtau sudah..

ari nie..J&J2 mkn dlm cls...ok xper lah...aku xkisah..korg xbg dkt aku pon aku xkisah...nk wat cmne kan..org xnk bg dkt aku...tp cube pk prasaan org lain...korang asek jer mkn..org lain pon nak jgk..aku kesian tgk muka hanafi n yus asek jer pndg blakang...aku nmpak diorg nk mintak..tp cm segan kot..diorg ni xkn xpasan..at least bagi lah skit..skit pon ckop..klu kita bg kat org..kita dpt bnyk lagi..ni x..buat xtau jer..dh lah mkn kerepek bising..org nk wat keje pon ssh..ngok ngek sungguh...

seb baik lah aku ni jnis yg xpendam lama2..huh..klu aku pendam..lagi trok idup aku!!!!...
i hate dis week...
tonite..nk tgk cter jgn pndg blakang...wargh!!!..aku bleyh tgk ker..??
wait n see lah gg...

2 comments:

Anonymous said...

jie...
sabarla jie...
lumrah kehidupan...
kena kuatkan diri utk hari2 yg mendatangkn? klu x, dh lama pengsan kan?hehehe
kita xleh nak buat smua org suka kita...tp, cuba buat semua org senang dgn kita...
sapa pn org tu, dia tetap setuhan dgn kita...
allahu'alam...

jiejie said...

thanx naimah...really appreciate it...i have a lot of prob..n u still by my side..pergh ayt aku..wargh..klh nasrul ko naimah..hahahhaa...=]..
anyway thanx again...
tu lah aku pon pning n diorg..

ko tau x..nazim pon tau cter nie...